dust in the wind

Hejsan!

Dagen har varit bra, än så länge. Började dagen med att ta en promenad i Stora Höga. Jag måste åka buss till skolan och den går kl. 07.15 och samma tid åker mamma. Det är skönare att åka bil som går direkt till skolan än att stå ute och vänta, så är i skolan vid halv och börjar kvart över. Det blir alltså mycket tid innan skolan börjar... Då kom jag på idag att jag kan gå ut på en promenad på morgonkvisten. Det var jätte skönt ! I början var det inte mycket folk jag mötte, några bilar bara, och sen när jag kom tillbaka till skolan en halvtimme senare var det fullt med liv på skolgården. Tror att jag ska börja göra det på morgarna när jag åker med mamma och det inte regnar. Blev piggare, fick frisk luft och motion. Perfekt! :)

Skoldagen började med spanska, skriftligt förhör. Det gick rätt bra, skrev på allt, vilket inte alla gjorde, verkade som få pluggat på det.... Efter det lååång matte lektion, lunch (hamburgare, en av skolmatens godaste rätt  faktiskt) och musik. Hade en musiktävling, vi förlorade, men det var kul. Fick sjunga massa låtar och fick höra en bra låt från gruppen kansas, dust in the wind. :) Slutade med no, har börjat med sex och samlevnad. Jag och Evelina ska jobba om flatlöss och avbrutet samlag/ säker period. ;) Fick sluta 40 minuter tidigare idag och kom hem en timme tidigare! :D



Snart blir det handbollsträning. Vet egentligen inte om jag är helt frisk, men vill TRÄNA ! :D Efter träningen blir det tjejmyys hemma hos Anna med de bästa; Anna, Julia och Evelina. :) <3

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

TACK så mkt! Bra med dig?

2009-09-25 @ 15:12:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0