15 år !

Igår fyllde jag 15 år ! Grattis till mig själv i efterskott ! ;p Fick en ljusblå/turkos digitalkamera som är bra, kläder(t.ex. en blåvitt hood tröja, jeans tunika, gråa kortarmade tröjor), grey´s anatomy säsong 4, ett ps2 spel, minneskort till kameran  och c-vitamin. ;D Sen fick jag pannkakor till frukost och tacos och marängswiss till middag ! Gott ! :D <3
Fick även ett armband av Jesper i skolan där det står w.w.j.d. som betyder what would jesus do. Jättesnällt av honom, det är rött och fint. Har redan ett som är blått där det står p.u.s.h., pray until something happens. :)
                                     
I lördags hade jag släktkalas och då fick jag pengar, kläder (farfars byxor och svart kort kavaj/jacka), glas till min servis, presentkort på gina, thomas sabo berlock, hårband, pärlor och ljudboken ser mitt huvud för stort ut i den här? :D

Idag har ja varit i skolan och nu på eftermiddagen har jag varit med Louice. Hade med mig nya kameran, men vet inte riktigt hur ma laddar över dom, så får pappa hjälpa mig med det. :)

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Filippa

Grattis:D

2009-09-09 @ 22:07:43
URL: http://fliprym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0