shopping

Här är allt jag köpte i Stockholm i onsdags. Åkte tunnelbanan ut till Södermalm och gick på Emmaus. Gick sedan in till stan genom gamla stan. Det var riktigt mysigt, kände mig som en turist, trots att jag varit där ett flertal gånger. Var inne i storkyrkan där jag bad, tände ljus och skrev i boken att jag varit där. Sedan gick jag inne i centrum lite, och gick till Thomas Sabo affären som ligger på en liten gata. Har varit där en gång innan men då gick jag med Charlottte och tänkte inte så mycket var jag gick. Men jag hittade, är stolt ! Gick sedan tillbaka in till galerian där jag träffade mamma som också var uppe i Stockholm på kurs. Vi tog en glass på monti, deras glassar är underbart goda! Tog en creme caramel kula och en vit choklad och kokos kula, mums!
När jag var på väg hem gick jag av vid fridhemsplan och gick till Statsmissionen. Den låg krångligt, men hittade även dit. Där köpte jag inget, var rätt mätt på shopping då, och för att hitta saker på 2:ond hand behöver man leta! Men hade en bra dag i alla fall! :)

Ett par vinterstövlar från dinsko för 449kr. Varma, och köpte ett par mysiga sulor till också. Nu kommer min fötter vara fina under vintern. ;)








Knästrumpor, två stycken från H&M för 80kr. Mysiga att ha under stövlar.







Enkel svart kjol, men går att matcha med det mesta, letade efter precis en sådan här !  från cubus för 150kr. Fick 25% rabatt. :)









Långt halsband från Emmaus, second hand, 20kr.






 Axelväska också denna från Emmaus för 20kr. Är riktigt nöjd, vilket fynd pris ! :)









Thomas Sabo pärlarmband från Thomas Sabo butiken för 300kr. Berlockerna är gamla.









Tröja från Emmaus för 60kr. Perfekt till ett par leggins. Är egentligen en herrtröja, men den passa perfekt för mig !








//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: veronika

Alltid trevligt med fynd säg :D

2009-10-17 @ 19:17:28
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

det är jätte fint med knästrumpor :D fint armband också!

Ha en mysig söndags eftermiddag!

2009-10-18 @ 15:49:34
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0