prao

Hejsan!

SM gick inget vidare. Vi förlorade med ganska stora siffror på alla 4 matcherna, men det var kul att spela! Och jag la ett mål och försvarsspelet var ganska bra i mellan åt så jag är nöjd. :) Kommer sakna handbollen nu, kan inte vara med och träna på två veckor, eftersom jag nu är i Stockhilm och sen är det Egypten.... Kommer bli galen !

Åkte upp till Stockholm i söndagskväll tillsammans med Linnea och Charlotte. Var väldigt trött och fick åka baklänges, så mådde inte hundra, men så är det. Kunde inte göra så mycket åt det...
Praoade började jag igår. Är på Ängbybarnens förskola, som är kussens förskola. Är på minsta avdelningen med 2åringar. De är 10 barn på avdelningen och alla är jättesöta ! Har blivit förälskad i en liten kille med jättegó stockholmska och knallblont hår ! :)

Igårkväll passade jag Linnea, vi var i parken och läste pippi, idag har jag henne också på eftermiddagen, men Charlotte är hemma efter 5 så ska ut och springa! I morgon får jag sluta tidgt, redan efter lunch, och då ska jag in till centrum och shoppa! ;)

Ha det kanon! :)
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: caroline♥

hej josefin:D

hur mår du?;)

2009-10-15 @ 23:07:55
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0