med tjejerna

Hejsan!

Hade en trevlig kväll igår. Ellen och Emma kom lite senare, så medans vi väntade på dom gick vi en rundtur i Annas hus och pratade. När de hittat dit åt vi hemmagjord pizza. Efter maten förflyttade vi oss ut till garaget, där hon har ett eget rum med bäddsoffa, sakkosäckar, och nu även en tv som du kan se något på. Innan hade hon en liten, tjock som hade mindre skärm än datorn, men nu har hon köpt en ny, fin. Vi spelade buzz och tittade på Hannah Montana the movie. ;) Har inte sett serien, men den var väl helt okej. Killen som är med är iaf GRYMT snygg. ;D Men det blev en mysig kväll! :) <3

Haha, där fick ni lite bilder från gårdagskvällen! :D Gillar bilden på jullan och mig, när hon sitter och posar och jag bara kollar skumt på henne. Den bjuder jag på. xD
Under middagen satt Ellen och sjöng massa låtar från nicke och mojje, och alla de där programmen. Väldigt vackert, och så kunde hon hela texterna, haha. ;)

Nu ska jag städa, plugga och packa...
//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: frrida

tjo (:

du undrade om jag hade lärt mig de dära på fotokuresen :p

men ja.. kan man väl säga..

men jag fattade de inte då :P

inte först att efter en kompis sa de kunde jag de ;)

2009-10-18 @ 16:09:40
Postat av: Matilda

Sv: Kul att du tycker det :)

2009-10-18 @ 17:23:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: veronika

Mysigt :D

2009-10-18 @ 18:29:02
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: emma :)

i'm home, mamma pratar med din mamma , vi får prata när de är färdiga :D

2009-10-18 @ 19:44:39
URL: http://pemms.webblogg.se/
Postat av: Jullan

Hahaha klockren bild! Det var mycket mysigt!:D måste göras om :D<3

2009-10-20 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0