snart loov!

Det har varit långhelg. Och jag har varit sjuk hela helgen. Började i onsdags med att åka hem tidigt och sedan var jag sängliggande i torsdags och fredags. På lördagen och söndagen mådde jag bättre, men inte bra. Och idag har jag varit i skolan. Så typiskt är det att bli sjuk när man har 4 dagars lov. "/
Men dagen idag var rätt go. Hade matte på morgonen, fatta ingenting, men det är det fler som inte gör. xp Sedan skulle vi ha slöjd, men läraren var sjuk så det blev inget av med det, så vi hade so istället. Och sedan slutade vi eftersom spanskan också var inställt. :D Fick sluta kvart i 11 i stället för 20 över 2. Det är gött. Men hade gitarr halv 12 som jag gick på och bussen gick inte förren halv ett, men ändå. :)

Dagens gitarrlektion var den sista för terminen, och kanske den sista. För alltid. Både för att Stenungsunds kulturskola kanske ska läggas ner och vet inte riktigt om jag vill fortsätta. Men vill nog det för i 9:an får man privatlektioner och jag får lära mig det jag vill och inte allt jobbigt som Erik vill. Haha, ta inte illa upp Erik. xp

Ikväll blir det blåvitt-malmö på gamla ullevi, skojigt. En upplevelse. När inmarchen är och alla sjunger snart skiner poseidon, det är häftigt! :D



Nu ska jag gå och spela gitarr! :)

Kramar //Josefin♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Ja precis snart är det lov, LÅÅÅNGT LOOV :D

Så som sagt, det är bara kämpa och slita de två sista veckorna ;-)

Ha en bra kväll!

2009-05-25 @ 19:30:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Amen kräsen ska man vara! Är alltid kräsen när jag ska köpa saker, de ska sitta perfekt, och de ska kännas perfekt och de ska se perfekta ut i allmänhet! :) Sen är det otroligt svårt att hitta skor som fyller alla de kraven... :)

2009-05-26 @ 18:39:38
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Malin

Lykke til med gitarspillingen :)

2009-05-28 @ 14:31:51
URL: http://fearcandy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0