hej..

Sitter här hemma nu. Gick hem från skolan dag med Julia. Eller vi sprang till tempo för att ta bussen till jörlanda för att sedan gå hem till Timmervik. Men det tog inte så lång tid. Att gå tog väl en 35minuter och med trevligt sällskap gick det bra. Fick bara skoskav UNDER foten. Så nu gör det on bara av att stå. Måste ha på mig tofflor annars går det inte. Har insätt att detta inte är min vecka...

Har fort. ont i halsen och kände den korta biten jag och julle sprang att foten gjorde ont så ska inte träna, vilket är piss för jag vill spela handboll!! Får vila här hemma i stället. "/

I morgon efter skolan ska jag först åka upp till mormor, morfar och kusin Linnea som de passar och sedan ska jag tillbaka till Göteborg för att se på fotboll, Ifk mot Gefle. :D Det blir nog en skojig eftermiddag imon i alla fall. :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej där!



Om du gillar Twilight, så vill jag tipsa dig om våran blogg!

4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!



Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Vi kommer snart att ha ett par tävlingar med UNDERBARA priser!!

Kolla in oss!



Kramar Kinga, designansvarig på http://thetwilightsaga.se

2009-05-08 @ 21:30:13
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0