cykelidag

Hejsan!

Jag skäms att jag är så dålig på att uppdatera och jga har tappat många läsare, men jag har även tappat blogglusten och vi har haft mycket med läxor och skolarbeten. Får se när den kommer tillbaka och DÅ bllir det mycket inlägg!

I dag cyklade jag faktiskt till skolan. Det var rätt skönt. Inte jättekallt och blåste inte så mycket, på ditvägen, men hem var det motvind och det blåste massor. Men det gick. Det tog ca en halvtimme så jättesegt var det inte. Och hem hade jag ju ingen tid att passa. Träffade Emilia vid Sävelycke, hon cyklade hem från bussen och kom ikapp mig så vi hade sällskap sista biten. :)

I skolan idag hade vi först matte då jag och Jesper retade Evelina. Haha, det var skojigt. ;) Räknade inte så mycket matte, men det spelar inte så stor roll. xp Sedan hade vi slöjd, där jag lyckades dra ut själva dragkedjegrejen ur kedjan. "/ Blev förbannad, och försökte men misslyckades! Frågade Elin för hon är pillig och hon klarade det typ snabbt. xp BLev asglad, tack för hjälpen. :) Efter lunchen som bestod utav lasange (helt ok) hade vi lite gymnasieinformation. Vi fick se en film om de olika programmen. Jag är nästan säker på att jag ska välja samhäll-Ekonomi, men vet inte vilken skola. Kanske kitas som syrran. Den verkar bra, skoldagarna är korta och eleverna är ambitösa. :) Sedan en liten håltimma med kortspel, sjuan som vanligt. xp Vi är riktiga kortnördar, jag och alla killar. Nej, men typ hela klassen. Men det är faktiskt skojigt !! :D

Hade elevråd, det blev ett bra möte. Till slut, började segt. Ingen kom och när väl vi hade ropat i högtalarna och några kom hade vi inget att säga. Men i slutet diskuterade vi och kom fram till vissa grejer. Var mest jag och en kille som disskutera med varandra, de andra hade inte så mycket åsikter, men försökte få in dom i samtalet. Och lyckades lite. ;)

När jag kom hem spelade jag the sims som jag har börjat spela igen efter ett långt uppehåll. En period spelar du inget alls och nästa är det typ det ända du gör. Eller ja, kanske inte, men en lång stund. xp

När jag invigde tennissäsongen i lördags med pappa lyckades jag trampa snett så nu har jag ont i foten. "/ Nu har jag inte lika ont som så och igår, men helt läkt är den inte så ska inte träna ikväll. Vill hellre att den blir hel så jag kan träna på onsdag, istället för att inte kunna göra det på två månader om nåt skulle gå snett idag. Bra beslut. Men jag ska åka och kolla ändå och efter blir det hem och kolla på andra halvlek mellan elfsborg - blåvitt ! :D

Nu blev det ett långt inlägg, mycket läsning för er som orkade och som saknat mina inlägg, speciellt min mormor och morfar som är inne varje dag en gång för att se.Det är trogna läsare ! ;) <3 Även min faster och farbror går in och läser och några till söta ! :)

Kramar //Josefin♥

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: tackar ;)



haha sims är starkt beroendeframkallande :O

2009-06-22 @ 22:33:27
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0