simning och tjejkväll

Nu måste jag bli bättre på att uppdatera. Har massa nya outfits som ska in och massa annat sokj, men har helt enkelt inte haft tid. Direkt efter skolan idag åkte jag till Sundahallen, Stenungsunds badhus och motionssimmade med min syster. Vi övade på livräddning för det skulle hon tydligen göra med skolan. Jag fick vara den som drunknade, var rätt bra på det. xp Men det var kul, var jättelängesedan jag badade. Funderar på att köpa en kupong, där man får 11 "bad" för 10, för simning ger bra träning och jag åker buss gratis och hem kan jag åka med mamma. Bra motion på ett enkelt sett. :)

Nu på kvällen har jag varit med mina underbara kompisar Anna, Julia och Evelina. Gjorde tacos, åt glass, gois och pratade massor med skit! Mysigt var det, som alltid. :) <3

 Ska bara säga att jag blev utagen till Sofias tävling för min våroutfit. Tack så jättemycket. Så ni får gärna rösta på den, klicka bara här! :D

Nu blir det sängdags, är trött, som vanligt. :p
Pussar på er!//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag vill också simma :O

2009-03-28 @ 19:47:20
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0