shoppingdag

Först vill jag börja med att säga grattis till min underbara Anna som fyller 15 år idag. Hon fyller moppe och byxmyndig, allt skojigt samtidigt. Dagen har hon firat med släkten. xp Söt är du gumman! :) <3
Som sagt var jag inne i Göteborg och shoppade. Började att vara med Emma en liten stund, men sedan åkte jag ut till Järntorget och gick på myrorna. Gillar second hand men är väldigt ensam om det blev min umgängeskrets så det är skojigast att  åka dit själv och kolla, för då kan jag titta på det jag vill, hur länge jag vill. Var där ett bra tag, finns juu massor att kolla på, de hade gjort en fjärde vårning med ungdomskläder, det var skojigt. Men till slut blev det en skjorta och ett skärp, 60 kronor för de tillsammans. Det är ett bra pris! :)
Sedan åkte jag tillbaka in till nordstan och kompassen där jag träffade Emma och hennes kompis. Vi gick på Gina och monki. Sedan lämnade jag dom igen, tycker det är skönast att gå för mig själv och lulla. Då kan jag titta på det jag vill och ta den tiden jag behöver. Om jag är med någon känner jag mig oftast stressad för det är jag som testar mest och har beslutsångest. xp Då gick jag till h&m och var där ett bra tag. Köpte en underbart söt kjol för 249kr, en vanlig vit kofta som man kan använda till allt. Har alltid behövt en sådan, har bara i gräddvit innan men nu en i riktigt vit för 149kr och en blå, vit randig t-thirt  eller vad du vill kalla den för 70kr. Och idag fick man 100kr i rabatt om man handlade för mer än 400kr. Det fick jag! Nice! :D
Träffade Emma med kompis igen och vi gick till eurosko där jag hittade de finaste gladiatorskorna, men de kostade 400 och det var inte äns äkta skinn och jag får skoskav av alla skor så ska vänta och se, men de var assnygga!
Testade lite joggingskor också för de jag har får jag ont i fötterna av, men köpte inga.
Nu har vi haft familjemys. Tittade på VickyChristinaBarcelona och hade alla lampor släckta. :) Ni som vet vem som åkte ut ur Robinsson säg inte det. Vi har spelat in det så ska se det imorgon. ;)
Nu ska jag sova, något som jag är väldigt förtjust av. xD
Glöm nu inte att ställa om klockan! ;)

 
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: tildis

ojoj snygga kläder! :D

2009-03-29 @ 00:00:41
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: FEBB

shit va fina outfits, ja jag vet älskar de också i brunt! :D, åååh lyllos, vill också ha!

2009-03-29 @ 11:36:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: så bra :)

jag gillar också bäst om att shoppa själv precis som du hehe.

2009-03-29 @ 12:21:10
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0