Louice + NO

Hej!
Förlåt för dåligt uppdaterande. Har så himla mycket, så har inte tid. Snart när allt börjar ta slut, alla stora engelska texter och no prov ska jag bli bättre på att uppdatera, jag lovar.
Efter plugget följde Louice med mig hem och hon förhörde mig inför fysikprovet imon, medans jag bakade scones, våran specialite. xp De blev helt ok goda. Sedan låg vi och mös och pratade, och sedan började vi flumma oss. Hade kul i alla fall, skrattade så jag fick ont i huvet. XD
När hon gått gick jag och lade mig och lyssnade/läste no. Lyssnade på det jag spelat in samtidigt som jag läste det och såg bilder. Jag är smart. Nog ett bra sätt att lära sig, men enligt min magkänsla kommer det inte gå bra, hoppas den har fel! Och är så fruktansvärt trött, ska gå och lägga mig nu. xp

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar; Ah :) Riktigt skönt :)

Good luck! :)

2009-03-17 @ 20:17:09
URL: http://tjobecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0