inte min dag

Idag har det inte varit min dag. När jag vaknade had jag ont i huvudet och snuva. I skolan blev jag dissad av alla. Sen i mitten blev det bättre, men efter matten, då vi fick no-resultatet skönk det. Blev inte nöjd med poängen, men säger det inte för ni kommer säga att det inte är så dåligt, har väldigt höga krav på mig själv. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, det gick väl bra. :)
Nu ska jag vila och sova, mår inte så bra. Har inga läxor förren till torsdag nästa vecka, skönt. Vet inte om jag skriver mer idag. I´m sorry.

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ville bara säga att du är nominerad i min outfit tävling, så du inte har missat det! :)

Ett tips är att skriva ett inlägg där du ber folk rösta, brukar ge ganska mycket faktiskt! Men det är inget måste ;D

2009-03-27 @ 19:47:53
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0