Hemma igen

Nu har jag åkt bil sedan kl.7 då vi lämnade Åre. "/ Tråkigt, men lämnar med kul minnen och massa skoj. När vi kom hem vid 6 var det regn och rusk. Gick in och packade upp och städade med en gång. Är impad av mig själv. Min resväska brukar annars ligga utspridd på golvet i en till två veckor efter hemkomst för jag är så lat och så behöver man vissa saker från den så då hamnar allt annat på golvet sefter man har rotat, eftersom det man vill ha självklart ligger gömd längst ner.xD
Lägger ut bilder från Åre i morgon lovar jag så glöm inte att komma in och titta då. :D
Tittade sedan på melodifestivalen. Jobbade upp låtarna på hemresan. Köpte nämligen skivan på första statoil mack, så nu kan jag nästan refrängerna på alla låtar. I alla fall hälften. :) Om det är någon som inte tittade på det gick Sara Down Finer (stavning?) och Caroline af Ugglas vidare. Saras låt tyckte jag var bra redan innan och Carolines har faktiskt växt. Har blivit bättre enligt mig, men tyckte Star pilots var bättre som hon "duellerade" mot. Men låt henne inte vinna! Så bra är hon inte!!! Tycker hela konceptet andra chansen är för rörigt och konstigt, blir för mycket men det är bra för artisterna som går vidare. :) Sofias grekiska låt alla blev internationella juryns val. Det tycker jag är fel för enligt oss, svenska folket, kom hon typ 7 eller 8.
Nu blir det läggdags, är trött. Herrigud klockan är tio på lördagskväll och jag ska sova, men har inte något bättre för mig så då kan man lika gärna vila upp sig inför morgondagen som blir plugg rakt igenom. Hade jag tänkt..............xD

Puss//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0