fredag. äntligen!

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har gjort annat. Först skolan som vanligt. Fick tillbaka matteprovet, fick MVG. Det var bra men inte så bra som jag hoppats på. :) Sen hade vi engelska, svenska, spanska och lunch på förmiddagen. Sen var det gympa där vi hade styrka och yoga. Rätt bra, men det är roligare med bollsport eller något sådant. Vi var 6 av 16 tjejer som var med, dåligt. Många hade "glömt" och sen var några sjuka. På so:n sedan började vi titta på Oliver Twist.

När jag kom hem började jag sy en ny klänning. Är i sytagen. Det är det ända jag gör, förutom läxor och medans jag gör det lyssnar jag antingen på ipoden i högtalare, melodifestivalsskivan eller tittar på SATC. :) Fick låna eurotrip av Viktor idag också så den tittade jag på. Den var rätt bra, typisk amerikank. :)
Mys middag med Emilia och pappa och sedan tittade vi på två avsnitt av vänner. :) Nu blir det fortsätta sy och titta på slutet av let´s dance. :)
Hoppas ni har en trevlig fredagskväll :)
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eurotrip e svinkul :P

2009-03-14 @ 17:48:07
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0