den rätte för rosing



Är det någon av er som har sett avsnitten med den rätte för Rosing? Jag såg det första och idag, såg jag det sista. Vilken timing. Det återstod två killar Hugo och Egill och båda var unga. De var de yngsta i gruppen från början och det måste skilja ca 18 år mellan dom. Hon valde i alla fall Hugo och när hon hade sagt det började de hångla med varanra och den andra som åkte ut fiick stå brevid och titta på. Det var lite taskigt tycker jag, lite profetionellt kunde de väl ändå vara, visa lite respekt till han som precis åkt ut, eller vad tycker ni?
Jag har fått för mig att det inte är så många som tittat på programmet, har jag rätt eller fel? Själv tycker jag inte det är speciellt bra program och gillar inte henne riktigt. Att jag tittade idag var för det fanns inget annat intressant, jag har tittat klart på SATC och hade inget annat jag var sugen att se så det fick bli det.
Efter programmet gick jag in på kanal5.se och såg hur det var mellan dom idag, och som det brukar bli mellan de flesta som är med i sådana program hade de gått skilda vägar. Hon hade kommit på att de var för stor åldersskillnad mellan dom. Hmm, smart........

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anna

så korkat att komma på att ålderskillnaden är för stor efteråt :p

2009-04-01 @ 18:32:10
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Towe

Fin blogg! :)

Har kollat lite smått på 'Den rätte för Rosing' inget program för mig dock. Men jag blev fäst vid Hugo, han är en pudding OCH jag har hört väldigt av väldigt många att han faktiskt bara var med i programmet för att visa upp sig och få uppmärksamhet vilket han har lyckats fruktansvärt bra med. Tråkigt för Linda... det gick ju inte så bra för henne i programmet :/

Kramis!



Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

2009-04-05 @ 22:59:33
URL: http://jessicatowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0