chokladfabriken!

Idag efter lunch åkte flickorna (utom lill Linnea) till Åre chokladfabrik som ligger lite utanför björnen. Fick provsmaka lakriskola med chokladöverdrag och blåbärstryffel. Lakrisen var väldigt god men vi köpte blandstrutar som vi ska smaska i oss någon gång snart för de är godast när de är färska. Jag gillar nog mest helt vanlig ljus och mörk choklad inte med massa andra smaker, de blir bara lite udda eftersmak men det är skojigt att testa ibland. Till pappa köpte vi struten tycker om dig med mörk och ljus choklad, den tror jag är god. Hoppas på att få smaka lite från den. ;)
Varje strut kostade 45kr och om du åker till Åre tycker jag du ska åka dit. 
Choklad är gott! :D
                              
Åkte skidor på förmiddagen och på eftermiddagen gjorde jag matte hemma i lägenheten och passa linnea.
På kvällen gick vi ut på torget och köpte en disktrasa som det stog man blir som man blir oc jag blev jättesöt och med en hund på. Hur söt som helst! Tänkte på Engla när vi köpte den. :)
Nu sitter vi och skäms över hur det går för frölunda. Ligger under med 5-1 i första slutspelsmatchen mot Luleå. Dåligt... :(

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: sigge

Årechocklad!!

2009-03-09 @ 17:05:06
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0