the sims 3

Idag är det 4 juni vilket betyder att the sims 3 kommit ut!! Jag har längtat! Jag vet, jag är sims nörd, men det är något jag tycker är skojigt! :D Igentligen skulle det ha kommit den 18 mars men blev försenat. "/ Men nu är det här! :D

Emilias skola ligger precis brevid webbhallen så hon hämtade den och jag hade tänkt få den när vi väntade på bussen på väg hem, men vi missade varandra och fick den inte förren hon kom hem från stallet, var lite förbannad, men sånt är livet. xp

Så nu sitter jag här och väntar på att spelet ska installeras klart och läser handboken. :) Det ska bli jättekul!! ;D

Skriver senare hur det är, men skojigt tror jag. ;P

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

hur kan du läsa handboken samtidigt som du bloggar? xD

hahaha, va bara tvungen o fråga(aa'<3

2009-06-10 @ 14:17:50
URL: http://rnbcaro.blogg.se/
Postat av: ALiCE med ICE

www.viraltrafik.se/?ALiCEmedICE

Följ länken, läs instruktionerna, gå in på hemsidorna, bli medlem, värva fler medlemmar (som jag gör nu) och skaffa fler besökare till din blogg :D Vet inte om detta funkar men www.designadinblogg.se tipsade om att bli medlem (följ länken www.viraltrafik.se/?ALiCEmedICE) där och så får man mer besökare. Hoppas det funkar :))) (men då måste nån förstås följa länken :P)

2009-06-12 @ 13:56:30
URL: http://alice.andrews.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0