sommarlooov!!

Nu är det äntligen sommarloov med varma dagar, massa sol, mys med kompisar och sena kvällar! :)

Hade skolavslutning i torsdags, det var faktiskt rätt fint väder. Regnade inte som det gjorde på onsdagen och fredagen. Hade på mig min röd rutiga klänning jag sytt själv och så hade jag lockat håret med locktång.
Först var vi i klassrummet och åt tårta, sedan gick vi till gympasalen och hade gemensam avslutning med 4-8. Gick tillbaka till klassrummet och fick våra betyg. Blev nöjd, men visste dom redan innan. ;)

Åkte hem och gjorde köttfärspaj, sedan var det tjejmys hos Anna. Tur att vi var hemma och inte nere i getskär, för på kvällen började det regna, perfekt väder att sitta inne och prata, tjocka sig, titta på film och spela pictionary. ;) Jag vann båda gångerna, är bäst på det spelet! xp

I fredags åkte jag in till stan efter att emilia hade haft avslutning, vi träffades inne i stan och gick sedan och shoppade. Hittade ett par shorts, längre än hotpants men inte för långa. :p Och en vit blus med broderi längst uppe. Hitta inga bilder på dom, men shortsen är från gina och blusen från rut m. fl. :) Sedan gick vi och fikade på systrarna olsson´s.

I går hände inget spec. och idag har jag varit nere vid stranden och fikat med Anna och Elin. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: M

fin blogg du har :)

2009-06-16 @ 08:38:44
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0