bikini

Idag var första gången jag fick användning av min nya bikini från ellos. Fick den på rea, så den var väldigt billig. :) Finns även i svart/rosa och rosa/grön.
Gick inte ner och badade, har inte badat än iår, det känns hemskt. Det är slutet avjuni, midsommar har varit och jag har inte badat ännu. Men har bestämt mig att det ska ske i veckan. Det ska ju bli jättefint väder och det fick vi ett smakprov av idag. Först var jag ute på promenad med Engla, sedan satte jag mig på altanen, i bikinin, och solade och läste min bok, babyfeber. Det var mysigt. :)

Sedan fick jag laga mat, gick på träning och kolladeprecis på Lotta på Liseberg. Det var mycket allsång, vilket är bra och bingon med folk var lite skojig, men måste erkänna, trots som göteborgare, att allsång på skansen är bättre. Får se på det imon, men det blir lite besvärligt. Tittar även på Paris Hilton´s my new bff som går samtidigt. Jag vet att det in är ett speciellt bra program, rätt patetiskt, men det är nog det som gör det skojigt. xp Men får nog spela in det och kolla efteråt eller på onsda. ;)

Nu ska jag fortsätta och läsa, fast i sängen denna gång. ;)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Det var helt okej, men inte mitt favoritavsnitt bara ;D

2009-06-23 @ 10:40:19
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: matilda

snyyyyyyygg :)

2009-06-23 @ 15:28:10
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; Yeeeeees

2009-07-08 @ 19:45:18
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0