kul

Hejsan!

Hade jättekul igår. Det blev jag, Anna, Jullan och Elin. Först spelade vi en omgång buzz och sedan fifa. Jag var roma (såklart!) och kom två. Anna vann som hon alltid gör på allt, men det är tur för annars hade hon inte varit så glad under kvällen. xp
Elin gick efter tuneringen och vi andra tre pratade och hade det mysigt. <3 Innan vi gick och lade oss kollade vi på mitt liv som popstjärna med Hilary Duff. Den utspelar sig i Rom och jag satt och längtade tillbaka, det var så underbart där. :)
Nu idag har jag varit med tjejerna på förmiddagen, spelade buzz en omgång till och ett parti kort. Vi var annars väldigt trötta och sa inte så mycket. xp
Men tack tjejer för en trevlig kväll, natt och morgon. :) <3

Nu har jag och Emilia bokat tennisbanan så vi ska ner och spela lite. Emilia har fått för sig att hon ska lära sig spela tennis under sommaren och jag är den som måste träna med henne, men det är helt ok. Gillar att spela tennis och nu finns det en till som jag kan göra det med, men längtar tills hon blir lite bättre. xp

Hoppas ni har en bra söndag! :)
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

grymt fin bild :D



allt bra med dig?<3

2009-07-12 @ 19:29:27
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Anna:)

haha ja det va nog bra att jag vann :P "för allas trevnad" :D <3

2009-07-20 @ 13:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0