till stenungsund

Hejsan!

Nu om en liten stund ska jag äta middag med släkten. Mormor och morfar har sovit här igår och nu inatt och mamma bjöd in farmor och farfar på middag. Jag ska inte vara här så länge för vid sju ska jag vara hemma hos Jullan i Stenungsund och vi ska ha en liten filmkväll jag, hon, Anna och Emma. :) Det ska bli mysigt. Och så ska vi sova över också, kommer nog bli jätte kul. :)

  I dag kom jag ut och sprang. Det var tungt, men nördvändigt. Måste träna nu till Aranäs lägret, men usch vad tråkigt det är att vara ute och springa. xp 






















Dagens outfit:
Tunika ullared
Leggins Kappahl
Pärlarmband -||-
Tygarmband utomlands 

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll och att ni hittar på något kul! :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0