syr

Idag har vi inte regn i alla fall men molningt och inget vara-ute-väder. Jag sitter inne på mitt rum istället och syr en sommarklänning. :) Var inne på burda, ett stort företag som säljer mönster till allt möjligt, kläder, väskor, kuddfodral m.m. igår. Där blev jag medlem och får då ladda hem några mönster gratis, som jag nu använder till klänningen jag syr. :) Om du köper ett mönster är det ofta till 3-5 olika plagg, men som alla ändå liknar varandra. De kostar runt 80 kronor vilket jag tycker är väldigt dyrt så det var bra attt jag hittade detta. Hoppas bara klänningen blir fin. ;)

Sedan ikväll kommer Anna, Jullan och kanske någon mer oc vi ska ha fifa-tunering! :D Kommer nog bli jättekul! Och så ska iaf Jullan sova över :)

Nu ska jag gå tillbaka till symaskinen och min klänning. :)


//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

va mysigt att sy :D

2009-07-11 @ 13:54:26
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: ja jag också! längtar som fan :D

Jo du det hade jag också gjort. Då hade det säkert varit en massa reklam om det också:P

2009-07-11 @ 14:48:19
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0