jobbar

Nu har det varma vädret och solen försvunnit, för nu. Det har varit vääääldigt varmt under dessa två veckor och i mitt rum var det 25 grader när skulle lägga mig. Det har varit jobbigt, men det har även varit skönt med all sol och bad. Har badat nästan varje dag och vattnet har bara blivit varmare och varmare(självklart).

Just nu sitter jag och har rast. Sommarjobbar på pappas joobb med att göra sönder datorer. Ska jobba idag oc i morgon, så det är inte så mycket, men ändå, det är pengar. Och så himmla kul är det inte. Hade nog blivit väldigt uttråkad av att göra det en vecka. Kanske blir någon annan dag senare i sommar också om jag inte hinner med alla. :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen. "/

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har ju lätt bästa jobbet :D

2009-07-06 @ 12:21:53
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0