harry potter

Hejsan!

Idag är det en tråkig dag med regn och hade inget att göra och jag och Anna hade pratat om att gå på den nya Harry Potter på bio. Det passa ju utmärkt idag! Först var vi inne och kollade på biograferna i stan, men där var det såklart fullt när vi var ute i sån sen tid. Nu ska vi gå på fregatten i Stenungsund. ;) har egentligen något emot den, men den är nyrenoverad, biljetterna var 20kr billigare och man slapp betala bokningavgift, så det blir nog bra. ;)
  Först skulle Sophie följa med men hon kunde inte, men vi hade bokat tre biljetter ifall. Och när vi hade fått höra att hon inte kunde fick jag ett sms av sandra där hon skrev: Har du lust att gå på bio med mig ikväll? Täkte se Harry Potter. xp Det var väl lite konstigt, men kul. Så hon får Sophies biljett. :)

Nu ska jag äta lite lunch innan jag åker in.
Är det någon av er som sett den än? Är den bra? Jag tycker det ska bli kul att se den! :D

Puss
//Josefin

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vill gärna se den!:D

2009-07-21 @ 21:00:51
URL: http://fliprym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0