borås djurpark

Hej!

Är nu hemma hos mormor och morfar i Hindås tillsammans med min lilla kusin Linnea. KOm hit igår efter jobbet och idag har vi varit på Borås djurpark. ;) Linnea kan härma hur apan låter och åkte mest för hennes skull. Har inte varit där på väldigt länge, så det var rätt kul, men räcker med en gång. Laddar kanske upp mer bilder på fredag från min kamera då jag är hemma. :)


Annars är det full fart. Linnea måste ju bli passad på hela tiden, men det är skojigt. Men man kan säga att det räcker med tre dagar. xp Nu sitter vi uppe på mammas gamla rum. Jag skriver ( xp) , Linnea rider på en stor dalahäst som är rätt stolek för henne och säger "rida som Milia". Hon har nämligen varit och kollat när Emilia, min syster, har tävlat i hoppning med "sin" häst. Emilía är ett av de namn hon kan säga. När hon ska säga Josefin låter det mer som "Mecheliah", eller något åt det hållet. xp

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va mysigt, och vilken söt bebbe :)

2009-07-09 @ 00:17:58
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: mammsen

Vad söta ni är !

2009-07-09 @ 12:15:30
Postat av: louice

nej vilken söööt bebis<3 o vad brun du har blivit:D<33

2009-07-16 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0