Välkommen 2009! :)

Nytt år, nya händelser! Hoppas att 2009 blir ett bra år! Det ska vi göra att det blir! :) 

Hade skoj igår, men nästa år blir det nog fira med lite kompisar. Men det var god mat, någon räkröra itunnbröd till förrätt, oxfilé och potatisgratäng till huvudrätt och glassbomb till efterrätt. Sen var kl. 12 coh vi gick ut och sköt raketer. Ställde oss på deras balkong och såg mycket av Timmerviks och Tjörns fyrverkerier. Mycket fint! Tänk egentligen vad myckte pengar man lägger på raketer på nyår, men det är en gång om året och en bra tradition speciellt när det är stjärnklart som igår, så den tycker jag att vi fortsätter med! :)
Idag blir det chill, har grymt stor lust att spela handboll, har inte träning förrän på onsdag, så försöker komma på en lösning, om man kan hyra någon hall eller något. Vi får se...... Annars är jag rätt trött, är ingen kvällsmänniska så är inte van att lägga mig sent.

Någon som har skaffat nyårslöften? Jag ska bli nyttigare, träna mer och äta nyttigare, mindre godis och sånt gott helt enkelt och försöka inte vara så gnällig mot familjen(och självklart även vänner!) Mamma gillar det sista! XP

Bilderna är tagna med min mobil, så det är inte jättebra kvalitet, men men. :)


Love Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0