kalas

Någon som vet hur det gick för herrhandbollslaget mot Egypten?? Hittar inte det någonstans!!

Kvällen till ära befann jag mig nere hos farmor på hennes kalas. Hon har alltid ostbuffé, så även idag, Det var väldigt lungt, vi var 8st. Några hade blivit sjuka så de kom inte, men det var trevligt ändå. Jag fick ju ett årskort på blåvitts matcher denna säsongen som kommer i julklapp. Då kommer jag sitta brevid farfar, pappa och två andra män. Idag, som ofta disskuterade vi om Stefan Selakovic. Jag tycker han är bra, medans farfar och pappa hatar honom! Har det väldigt jobbigt för de två gaddar ihop sig och resten av släkten är inte speciellt fotbollsintresserade så jag får försvara honom själv, går inte så bra.. XP Men ändrar inte min åsikt! Gamlingarna måste lära sig vilka spelare som är bra!!! XD De tycker iallafall om Robin Söder. Han äger! :)
Gick hem vid halv nio och satte mig och tittade på slutet av skellfteå - frölunda, ingen bra match, det blev 5-3. :(

God natt //Josefin :)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

Tack du! :D nej jag tror inte att vi ska spela rödspette cup, är den i danmark btw, eller vart spelas den? ^^ men vi ska vara med i åhus beachhandboll och kanske partille cup :) brukar ni spela åhus? :D

2009-01-06 @ 10:07:28
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: F E B B

ja visst vill man! åhhhh gud ge oss värme:P

2009-01-06 @ 12:00:09
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0