Segern är vår! :D

Vi vann matchen igår mot Lysekil med 20-12! Yey! :D Gcik inte bra föör mig framåt men i försvaretvar det stängt, för det mesta.XD Men alltid skojigt med en vinst. Detta var första matchen i B-slutspelet som vi ska vinna! Vi var 1 poäng från A-slutspel. :)

Idag var det skola som vanligt. Hade No, So, svenska, matte och kval.Slutade vid halv tre. När jag kom hem gick jag promenad med Engla och spelade lite wii fit. Sedan åkte pappa och skulle titta på hockey så jag fick fixa middag själv, det blev spagetti i hönsbuljongtärning med tomat, paprika och ketchup. Haha, jätte enkelt. :)
Nu sitter jag och tittar på frölunda - Luleå som precis började. Heja frölunda! :)


//Josefin

Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

SVAR; jag med! när håkan hellström sjunger den i alla fall ;)



grattis till segern! :D

och du, vi ska nog på rödspättecup i danmark nu :P eller vi bestämmer oss denna veckan :D

2009-01-13 @ 19:53:14
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0