promenad

Idag har jag bara vilat, tittat på damernas slalom. Anja Pärson kom 4:a. Vid tre drog Emilia och mamma med mig ut på  en promenad/joggingtur. Tog med mig systemkameran och fotade lite. :)

Utsikt över Bertilsväg/Timmervik
utsickt över Bertilsväg/Timmervik
Mamma tyckte detta liknar en dinusaurie. Jag vet inte. XD

Vitmossa med frost och ljung

Måne och träd

Jägartorn


Nu ska jag och Emilia ha syskonmys för mamma och pappa är hos F&F. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir väl film eller något. :D <3

Kramiz Josefin :)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

SVAR; okej, det är i göteborg va? :D eller typ ovanför? :P jag tror vi har mött stenungsund xD vilken årsklass spelar du i? :D(xD)

2009-01-04 @ 20:08:32
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

SVAR; okej, men spelade ni i södra göteborgsserien förra året? för jag är nästan helt säker på att vi mötte er xD jag spelar i hkvarberg :)

2009-01-04 @ 21:09:02
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0