Mary poppins

Tänkte berätta om igår eftermiddag när jag var och tittade på Mary Poppins. :) Träffade faster vid 4 och då gick vi och åt. Hade först tänkt gå till en resturang, men de hade inte börjat med middags menyn än så i stället gick vi på Till salu på kungstorget. Åt en lysig hamburgare, jättegott var det! Gick sedan in på saluhallen och köpte var sin otroligt lyxig chokladbit från systrarna kanolds. Också där jättegott, tog en ljus chokladtryffel. :) >Sedan gick vi till Radisson sas och åt efterrätt, glass, så gissa om vi var mätta sedan. ;) Tack Lena för maten! :) Mamma kom och var med oss på radisson och sedan gick vi til operan. Mary poppins var jättebra, de var två barn som var med som var jätte duktiga. Alla var förstås bra! Det enda var att jag var väldigt trött och hade ont i halsen så satt och hostade hela tiden.
När den var slut gick jag och mamma till Nils terminalen och hann precis med bussen, annars hade vi fått vänta i en timme. Tack buss chaufför! :) Gick och lade mig sedan direkt när jag kom hem.

Fick vakna kl.7.15 imorse för skulle spela match. Mådde inte hundra men hade bestämt mig att jag skulle spela!! Skulle möta Höfers 95 i Färgelanda. Halva laget var förkylda eller hade ont någonstans, så det blev mycket byten. Men vi vann, 17 - 23! Bra spelat tjejer! :D Och jag gjorde nästan mål. Bollen kom in men jag trampade på linjen. Hopplöst, gör alltid det, men snart måste väl deet släppa!

Nu ska jag sova. XP
//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0