Stockholm

Hejsan!

Nu sitter jag här i soffan med Charlotte och tittar på charterhjältar. Kom hit till Stockholm igår vid fyra då Linnea och Charlotte hämtade mig vid centralen. Vi åt mat, mös och lekte. Linnea fick en bok av mig och  den tycker den är bra. Vi gick och lade oss bra tid.

I dag gick vi upp vid tio i sju vilket är senare tid än jag brukar så. Åt frukost och lämnade kussen på dagis. Sen bar det iväg till praon, SE banken. Var på kontoret i kungsträdgården. Först hade jag ett litet intruditions möte med Carina, min handledare. Hon berättade om vad de gjorde och visade mig runt. Sedan fick jag gå till trading avdelningen. Där jobbade man med valörer över hela världen, eller nåt sånt. :P Sedan lunch i matsalen som var nästan som skolans fast mycket större och med mer olika varianter och godare. 
  På eftermiddagen fick jag först sitta hos Renate som jobbade med kommun ekonomi och hon berättade hur det var och sedan åkte jag till Rissne och gick på ett möte där. Fick då träffa folket jag ska vara med på onsdag och torsdag. Efter mötet åkte jag hem och när jag kom hem kom Linnea springande med boken hon fick. Hihi, så sööt! <3 Men var och är så himla trött så blir tidig sängdags.
Till middag åt vi pasta med pesto. Behövde bara skriva det. Haha, första gången sen jag skaffa bloggen. :)

Imorgon blir det kontoret på Östermalmstorg.

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: mammsen

låter mysigt.

förskola heter det;), skönt att slippa mig vaa...KRAM

2009-02-16 @ 20:50:29
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0