bowling och torget

Halloj!

Kom hem för en stund sedan från Stenungsund. Det blev jag, Anna och Elin som åkte. Först bowlade vi. Anna vann, haha. Jag och Elin var inte jättebra. xD Sedan skulle vi till torget, men mina lata kompisar orkade inte gå dit så vi åkte buss. Och sedan gick dom och tjatade att de var sugna på donken glass, skyll er själva, om vi gott hade ni kunnat köpa det. Haha.
Vi gick till bibloteket och lånade ljudböcker till tågresan på söndag, 6:e Harry Potter och Martina haags underbar och älskad av alla. :) Och Gina hade fortfarande rea. Massa saker för 29kr. Köpte en tröja som jag viljat ha länge och som förrut kostat 199kr, men nu då bara 29. Är glad. :D


Nu blir det träning :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket klipp du gjorde! :) och bowla är ju sjukt kul, det borde man göra oftare!

2009-02-11 @ 19:13:08
URL: http://allmydirtylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: ska lägga ut någon dag. nej ska färga på fredag, lägger ut bild då :D

kram!

2009-02-11 @ 20:01:32
URL: http://aalexandranilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0