alla <3 dag

Har ni fått något kärleksfullt idag då nu när det är alla hjärtans dag? Vi får hoppas på deet. :)

Har haft en lugn och skön dag. Gick ut och sprang med mamma på förmiddagen och så tittade jag på slalom, anja blev 9:a. Sedan har det varit packning och läsning. Har läst slut min bok nu så kan börja på en ny på tåget i morgon. Ska ju åka upp till Stockholm och praoa. Tar med mig datorn så kan kanske blogga där ifrån också hoppas jag på. :)

Nu blir det melodifestivalen och tidigt sängdags. Är jätte trött. Men hoppas ni får en trevlig kväll och så får vi se om jag skriver imon innan resan ! :)

Puss på er //Josefin♥

Kommentarer
Postat av: eleni

tack :D / eleni

2009-02-14 @ 20:07:08
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0