sluta tidigt

Hejsan hoppsan!

Har haft en bra dag, fick sluta tidigt! Började med so, som jag tycker är kul, sedan kolla på film på svenskan, dokumentär på musik och utvecklingssamtal. Det gick bra på samtalet, har en grymt bra mentor, och hon förstår mig, så det gick kanon. Vi gick igenom matrisen som är fin, är nöjd, och sen pratade vi lite om gymnasie och min sociala situation. Ska åka och kolla på LM Engström som jag gjorde med Kitas, men det får bli efter jul, för nu är det så mycket i skolan...

När jag kom hem spelade jag in det sista av no:n på mp3:n. Det är jättebra, då kan man lyssna överallt, och du kan även sitta och lyssna, läsa och titta på bilderna i boken samtidigt, så lär jag mig bäst! Sen tog jag med mig Engla och systemkameran på en promenad. Fotade massa, blev nog iallafall någon snygg bild. Laddar upp senare under eftermiddagen/kvällen... :)

Nu ska jag P L U G G A ! ! Och ska inte sitta och hålla på med andra saker!! :P Ska jobba bild, så att den blir någolunda klar. Sen även so, engelska och no.... Fint slut på dagen.... :P

//Josefin♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0