Lov, match och julfest!

Äntligen har vi jullov! Det är så grymt härligt! Började med att pynta mitt rum, sedan var det iväg för att spela match mot Höfers. Vi vann med 16-15, första halvlek var vi bra, sedan gick det sämre. Vi la inte något mål de 15 sista minuterna... Men vi vann ändå! :D
Efter matchen hade Calle och Mike fixat en middag för alla som hjälpt dom under terminen med frisk fläkt, t.ex mig, som är fadder. Det var mysigt.

Igår städade jag hela huset, pyntade lite åt mamma och så lagade jag mat. På kvällen hade jag och Anna julfest med kompisar, det var riktigt mysigt! Vi var 17 stycken, vi åt, lekte, titta på film och pratade. :)

Idag ska jag iväg för att spela match i Lysekil. Heja SHK! Om vi vinner idag ligger vi trea i serien! :D

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0