HANDBOLL!!

Måste bara få säga att handboll är den roligaste sporten man kan spela! Älskar lag-arbete, spela... :D

Är precis hemma från träningen, det gick bra, vi körde lägen, spring, och minihandboll, som vi brukar på fredagar! ;)

Det gick bra på lucia. Det var ingens hår som tände eld, eller svimmade, som det vanligtvis är. Så det var väldogt fint! Vi hade inga tomtar i år, vilket jag tyckte var finare, och runt 15 stjärngossar, som var så söta! :)

Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen, med något gott att äta, dricka, med min (eller Jullans som jag lånat) bok, och ha mysigt. Kommer nog ha på idol lite i bakgrunden, kan ju inte missa finalen!

Ha en trevlig fredagskväll, och Caroline, ha det GRYMT i USA! :D <3
//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Haha okej :) Jag svarar på kommentarer

Ja, älskar kärlek!

2009-12-11 @ 20:51:31
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: caroline♥

haha, va gulligt av dig Josefin!:)

tack tack, ha de bra här på jorden!:)<3

2009-12-11 @ 21:21:10
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0