God natt

Har suttit nästan hela dagen med denna himla bilden... Det är svårt att hitta fakta, och jag är inte speciellt bra på att veta vilken färgskala det är i bilden eller vad som typiskt för rokokon. Men nu är jag på god väg, har skrivit 1000 ord, och är nästan uppe i två sidor, som var det minsta man skulle göra! Det är bara att kämpa på! Har ju faktiskt tills på onsdag att göra klart den. Imorgon ska jag jobba med den, mellan gudtjänsten på morgonen och julbordet vid kl. 17. Men då borde jag ju hinna med något iaf. Sen börjar jag lära mig de engelska glosorna, snart så kan jag 100/100! ;)

Francois Boucher, lovers in a park, 1758


God natt på er, så hörs vi imon! :)
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

svar, du anar inte! Xd helt sinnessjukt, hahah

2009-12-05 @ 23:35:25
URL: http://kallamigellen.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; haha ja typ. fan va kul

2009-12-06 @ 01:06:19
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0