FINALLY !

Äntligen har jag så att bilder jag tagit med systemkameran kan laddas över på min dator. ( Men, mamma och pappa, detta betyder inte att jag kommer sluta använda eran. ;P) Så nu kommer ni förhoppningsvis få se fler och  bättre kvalité på bilderna! :)

Är hemma från en go träning. Vi var duktia idag, men mina skott på mål och mottagningar var sisådär, men passningar gick bra, och alla andra var duktiga! Fast det är de alltid såklart! :D Nu ska jag tända lite ljus, sätta på lite bra musik och läsa en bok som inte har med skolan att göra för första gången på evigheter. Hade ju tänkt göra det igår, men det strulade när jag skulle skriva ut bilden, så blev klar för sent med den... "/ Men nu så! :D




//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

mysigt!

2009-12-10 @ 06:22:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0