Engelska och matte

Hejsan!

Hoppas ni har haft en bra lucia och tredje advent! Jag har försökt göra engelska uppsats om Grey´s anatomy. :P Men det har väl gott helt okej, har iaf fått ihopp en sida, och så har jag två lektioner på mig att göra klart den, så... :) Nu ska jag ta och byta ämne och jobba matte, där vi har prov på tisdag, det känns väl inte jättebra, men det får gå som det går...
Har även suttit och kollat på repriser från den gågna veckan på tv4. Först Robinson, sedan mammas pojkar. Fföljer dom egentligen inte, men jag fastnar så lätt framför tven.

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E - fotoblogg ♥

nej jag har ju inte det, men du kanske har läst hennes böcker ?:D

KRAM ♥

2009-12-13 @ 16:33:45
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

Ush matteprov :o Jag tycker det är ganska onödigt eftersom dom redan suttit betygen..? ;o

2009-12-13 @ 16:56:14
URL: http://tibto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0