till göteborg

Hej!

Morgonen har varit bra, vaknade så tidigt som vid valv 9 och gick då upp och gjorde pannkakor som jag åt till frukost, lyxigt. :) Tittade även på ett avsnitt av grey´s anatomy som jag tycker är riktigt bra. Håller på att titta om alla avsnitt. :)

  Om ca 40 minuter ska jag cykla fram till Jörlanda och sedan ta bussen in till GBG där jag ska träffa mormor och morfar. Vi ska födelsedagsshoppa! De tycker det är svårt att veta vad jag vill ha så då bestämmer vi en dag så går vi runt och så får jag köpa det jag önskar mig, sen får jag det som födelsedagspresenter på mitt kalas! Det är bra att göra så för då får man ju saker man vill ha! :) Men innan dess ska jag ta en kort promenad med Engla.

Puss
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

härligt :) Jag börjar andra året på gymnasiet ^^



fyller du år idag? :D

2009-08-18 @ 12:19:59
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Haha, tack! Ett gammalt knep, herravdelningen har de bästa oversize kläderna! =D

2009-08-18 @ 17:12:41
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0