lagdag i bottenstugan

Hej!

Dagen har faktiskt varit helt ok. Åkte hemifrån 20 över 8, vilket är väldigt sent för mig, brukar få åka vid kvart över 7. Sedan åkte vi buss upp till Bottenstugan där vi gjorde några lekar, vi behövde inte göra dom men 7:orna och 8:orna. Sen grillades det korv och man hade massa fritid. Gick då ner till en bad strand och vissa badade. Dock inte jag, tyckte det såg jättekallt ut. xp Hade en poängpromenad med frågor som; vem vet bäst? och vem har störst? o.s.v. Bussen hämtade oss 4 och var hemma vid ca 5. Sen dess har jag bara hunnit ät och spela lite the sims 3. Nu bär det av ner till farfar och kolla på tv. Blåvitt spelar mot djurgården på stadion och har inte ppv. Jag och Anna ska sätta på oss våra fina blåvita hattar som ser ut som en boll och våra halsdukar och machera ner. Haha, kommer skämma ut oss, men hejar man på blåvitt så är det inget att skämmas över! ;D

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0