kräftskivan

Hej!

Hade det kul igår kväll .Hade egentligen igen lust att gå, hade jätte huvudvärk, kan ha varit vätskebrist eller solsting, men tänkte att jag få gå och vara lite social ändå. Huvudvärken försvann inte men hade kul med den. xp Först gick jag till Julia där hela gänget var och vi åt räkor och kräftor. Fick smaka lite av Evelina och Julia, jag hade redan ätit men tog en liten smakis. ;) Sedan gick vi ut och pratade, fotade lite och spelade twister. Det var faktiskt jättekul! Väldigt längesedan jag spelade det, men det var roligt. Jag vann en gång, haha. xp Evelina hade klänning på sig så man såg allt där under. Haha, det var lite kul, det tyckte inte hon. xp

  Sedan gick vi vidare till den riktiga kräftskivan. Först var det lite lamt, inga dansade och det var bara tråkigt folk där, men sedan kom det några i vår ålder och vi började dansa. Då var det jättekul. Vi tjejer stod i en ring och hoppade, dansade och sjöng. Det var väldigt varmt uppe i ladan så man fick gå ut och svalka av sig ibland. ;) Det var en kille i vår ålder som stod och såg uttråkad ut så vi bjöd upp honom och han var med oss, han tyckte nog vi var lite skumma, men roligare än att bara stå och titta. ;)

  Nu måste jag packa klart inför lägret i morgon och göra mig iordning. Klockan 4 blir det gamla ullevi och derby mellan öis och ifk. Detta måste vi ta och hoppas på att alla andra topplag förlorar, för då leder vi! :D

GULDET SKA HEM TILL GÖTEBORG! <3

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

såbra det finis! =)

jo det är toppen!

taack, jag hade en mysg kväll men filmerna var inte bra :P hehe

händer idag då?

2009-08-09 @ 11:52:16
URL: http://helenfelicia.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

åh kräftskiva roligt :) mumsigt som tusan med kräftor :D GOTT!



Sv: Oj inte roligt med sådant väder -.-

Vi börjar 17:e (ettorna) de andra i gymn. börjar 20:e och då som går i 1-9 börjar 24, hehe. När börjar ni?

2009-08-09 @ 21:56:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Louice

Hahahah, det va jätte kul den kvällen du skulle vart med i slutet då kom det en skumm kille på 18 år och han va ätte full och äcklig xD

2009-08-10 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0