1408

Dagen blev bra. Fick åka med mamma imorse och vi åkte inte förren vid kl. 07.50, vilket var skönt. I skolan spelade vi först kubb och kort och sedan kollade vi på film, 1408. Det var typ en skräckfilm och jag hatar skräckisar. Satt under hela filmen och var berädd på att något skulle hända, men den var inte spec. läskigt. Men dålig tycker jag! Kanske jag inte ska säga, det är Stephen King som har gjort boken bakom den, och pappa gillar hans böcker. Fast det behöver inte betyda att filmen blir bra!

När vi satt och väntade på bussen så kastade jag och Simon gräs på varandra och han sa till mig; mogett. Då sa jag att han inte heller var speciellt mogen och då sa Filip till oss; mogtvå. HAHAHAHAHAHAHA xD Så himla kul!!! ;D Fattarni? XP

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: kiwee

Jag tycker om fimen men ja alla vi har en annorlunda smak när det gäller film:) och det är bra för att annars skulle saker och ting vara tråkigt

2009-08-27 @ 15:36:29
URL: http://kiwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0