Nu är jag hemma

Hejsan alla igen ! Nu är jag hemma från Danmark och cupen. Det vra skitskojigt och det gick bra. I grundserien vann vi bara 1/4 men i B-slutspelet vann vi två och förlorade den tredje mot hied som är ett stort Göteborgslag, så det var inte så konstigt. Men jag och alla andra (tror jag) är nöjda och sista dagen var man helt slutkörd efter att ha spelat tre matcher. Det är tufft eftersom man ger fullt ut hela tiden och den sista tappade vi greppet om om då var det inte lika mycke ös på oss.
Den andra slutspelsmatchen vann vi på förlängning ! Det var väldigt spännande, men oerhört kul att vinna ! :D
På båten hem igår hade vi en trubbadur som spelade och vi sjöng med och hade kul, men man var helt slut, mina ögon såg helt borta ut. xp
Skulle kunna skriva hur mycket som helst men orkar inte det just nu. Får se om jag kanske skriver mer sedan.

Tack alla tjejer för en fantastiskt rolig helg och Emma, du är bäst och vi kommer sakna dig MASSOR <333

En väldigt trött //Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ha en bra dag!

2009-04-13 @ 14:41:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0