köttfärspaj

idag i skolan hade vi hemkunskap. Vi har börjat med matlagningsprov. Man får ett kök för sig själv och får laga vad man vill med köttfärs. Annars är vi två-tre stycken i varje kök och läraren bestämmer vad vi ska laga.
Jag gjorde köttfärspaj, och fick mvg. Då blev jag glad, men den var faktiskt väldigt god ! ;D

Nu ska jag vila och träna spanska och engelska, sedan kanske laga mat och ikväll är det träning. Får se hur det går med blåsan som jag fick i måndags. Hela huden har åkt av och det gör ont när man rör på det, men det är inte så farligt.

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jummy jummy!

sv: Mja.. det gick inte så bra som jag trodde att det skulle gå

2009-04-01 @ 17:52:12
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0