min design! :)

Louice hemma hos mig. :) Stylade henne :) Sen var hon modell för mina egendesignade kläder. Jag vet att de inte är jättefina men tycker det är kul så bryr mig inte så mycket. Visst är det roligare när grejerna blir fina, men det blir de ju inte alltid. :P Och den lila klänningen är sydd av ett par byxor, gardintyg och en trasig duschskrubb (hahahaXD) så den är inte så konstigt att det inte är ett mästerverk.










Hon gjorde ett bra jobb! :)
Kul kväll! :) <3

Ska försöka hinna skriva i morgon, annars på söndag. Har varit dålig på det denna veckan.
Puss & kram :) <3

Kommentarer
Postat av: julia

jätte fina kläder och louice va jätte fiiin :))))<333333

2008-12-13 @ 00:00:14
Postat av: Louice

Det va kul!!:) men gud va du syr fina kläder, synd bara att jag va modellen, ser lite flummig ut på en bild xD men älskar dig, jojjo in my heart<33

2008-12-13 @ 23:15:32
Postat av: Lollo

HAHAAHH!! Guud, jag skrattar fortfarande åt bilderna. HAHAH vad jag e fuul !!! ^^

2011-04-04 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0