Sista "riktiga" skoldagen! :D

Hejsan hoppsan!

Idag var det sista "riktiga" skoldagen! I morgon ska vi till skolan, men då är det inga riktiga lektioner, utan först prat och sedan får vi våra betyg! Slutar halv elva! :)
Idag var det rätt lugn dag också, har varit det nästan hela veckan. Först hade vi matte då jag körde sänka skepp mot Evelina. Jag vann! :) Sen hade vi spanska. Vi gjorde jul kort och pratade om vad alla julgrejer heter på spanska. Feliz Navidad! Sedan hade vi no, där vi tittade på planet earth. Det var djur som dödade massa andra djur, t.ex. någon varg som tog små gässungar. Det var inte så trevligt......."/ Sedan hade vi lunch, inte så god kebabgryta. Åt salad och knäckemacka istället. Sedan hade vi redovisning i svenska, vi hade gjort ett pjäs som vi spelade upp. Våran handlade om Julia, som spelade Zandra, som var över fjortis, mig som var Alva, som var "normal" fjortis, Daniel, som spelade en "snygg gaykille" som hette Max och Erik, som spelade Joel, en tönt. Zandra och Alva gillar Max för han är så snygg, Max gillar Joel och Joel gillar Zandra. Det slutar med att Max blir tillsammans med Wille, som Simon spelade, Alva och Joel blir tillsammans och Zandra och Alva glider ifrån varandra och är inte kompisar. :)
Hade sedan en håltimma, då satt vi och jobbade engelska med 7:orna #P Vi bröt arm. Evelina bröt arm med Fredrik i sjuan och när han vann sa hon:- Jag trodde du var svag! Hahaha :D Sedan hade vi gympa, gjorde någon konsig lek och sedan killerball. Sen var dagen slut! :) Nu ligger jag och tittar på vänner och äter pepparkakor. Jag vet, är en tjockis! :)

I monkväll blir det julkväll med Anna, Julia och Elin. Vi ska baka pepparkakor och ischoklad och titta på någon film. Mysigt värre!:D <3 Synd att Evelina inte kunde komma"/

Dagens kläder:
jul T-thirt från Cubus
svart kofta och jeans från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: eveliina <3

synd men dt får bli nån annan dag :)<3

haha men asså jag SkOJADE BARA!xd

2008-12-18 @ 19:48:09
URL: http://heejeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0