Lucia :)

Har inte haft tid att skriva på länge. Förlåt :(

Idag hade vi luciatåg i skolan :) Jag var tärna. Det är lite läskigt att ha levande ljus, men i år var det ingen(!) som svimmade eller hår som brann upp! Det var bra! :) Jag och Carolina stod och var jätte nervösa. Vi darrade. =P Men allt gick ju bra som sagt så. :)
Sjöng solo, tredje versen i änglarna. :)

Himmelen ligger och slumrar,
på jordens gula halm.
Vi känner fröjd och  förundran,
för vi har kommit fram.

Stackars Caroline och Matilda, som var sjuka idag. "/ Små stackare! Saknade er, inte lika skojigt i skolan utan er! <3

Snart kommer Louice, vi ska ha liten myskväll. Baka kladdkaka, äta god tacos- mojsigojs (;P) som vi åt på Julias kalas med grönsaker och tacochips. Gott! :) Sen blir det idol och kanske film, heja Kevin! :D <3

I morgon ska vi sälja glögg på torget med handbollslaget! Kom gärna och hälsa på. :) På eftermiddagen är det julgranshuggning, en tradition i släkten. Mormor och morfar äger en skog så varje år kommer släkten dit och vi väljer var sin gran som vi vill ha i våra hus som julgran. Sedan äter vi rådjur som morfar har skjutit. Det är gott. I år ska jag och Linnea, min ett åriga kusin som inte kan säga något mer än pappa och kaka, ha ett luciatåg. Haha! XD Men har inte träffat henne sen i somras så det ska bli skojsigt!! :)

Jag har kippt mig kort! Känns skumt! XD


Puss och kram! :)

Kommentarer
Postat av: Louice

Jätte mega snygt hahaha "känns skumt"xxD

2008-12-13 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0