Julkänslan...

Inför julen så så är det mycket förväntan och stämning överallt. Städerna pyntas med ljus, Liseberg blir ett vinterland, massa reklam på vad man ska köpa sina julklappar någonstans, julbakning, julmat och massa mer. Jag tycker det är mysigt, jag älskar julen! Sedan kommer julafton. Man äter jullunch, tittar på Kalle Anka, äter knäck, ischoklad och julgröt, tomten kommer och man får paket. Och sedan, när släkten åkt hem känns det som allt är slut, det känns tomt. Nu dröjer det ett helt år innan nästa jul och hela denna prcossen börjar om igen. Man har ju fortfarande paketen kvar att "leka" med och vi går alltid på bio den 25:e, men känslan är borta, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; typ expresso house ;)

2008-12-28 @ 18:30:08
URL: http://mypic.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; taack, Gina hela skiten ;) <3

2008-12-28 @ 18:30:43
URL: http://mypic.blogg.se/
Postat av: amina

Från HM =)

2008-12-28 @ 22:16:24
URL: http://aminasliv.blogg.se/
Postat av: Hans

Hej Josefin

Är nu tillbaks på jobbet efter 5 dagars "ledighet"

Du har en fin och rolig blogg tycker jag.

Snart är det nyår med god mat, bad i tunnan med champange.

Hälsa hela din familj inkl Engla

Hans i Tubbared

2008-12-29 @ 14:32:22
Postat av: Anonym

Hej Josefin

Är nu tillbaks på jobbet efter 5 dagars "ledighet"

Du har en fin och rolig blogg tycker jag.

Snart är det nyår med god mat, bad i tunnan med champange.

Hälsa hela din familj inkl Engla

Hans i Tubbared

2008-12-29 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0