23 december :)

Hejsan!

Vaknade vid 6.15 i dag, låg och läste och vid halv åtta släckte jag och sov till tio! :) Fick hemlagad gröt till frukost! Gott! :) Sydde lite´, hjälpte Emilia att trimma Engla och tittade på vänner på förmiddagen. Rätt lugnt. Vid ett gick jag till Anna och spelade NHL. Förlorade med 7-0, tror jag. Men har spelat det typ en gång innan och hennes hund kom och lade sig på mitt ansikte hela tiden så jag inte såg något.:p Sedan gick vi ut och sprang, jag Anna och Tilda(Annas hund). Kände inte för det direkt, men när vi väl var ute var det skönt. När man sitter hemma och inte rör på sig så mycket känns det som man hela tiden är mätt och jag mådde lite illa, men när jag gick ut och sprang försvann det.
När jag kom hem efter rundan duschade jag och städade lite, så nu är rummet städat och julfint. Måste det ju vara eftersom släkten kommer imon och vill titta på det.

Nu ska jag ner till farmor och farfar och äta julbord, en tradition. Hela släkten är där och imon äter vi resterna till lunch. Gott!! Riktig julstämning! :)

Idag har det varit minusgrader! Gillar kallt vid jul, det ska det vara. :)Och helst snö också men det tror jag jag får! Hoppas bara kylan är kvar till imon, så att det inte blir regn och plusgrader.

IMORGON ÄR DET JULAFTON!! :D

Ha det så bra, och GOD JUL om jag inte skriver imon. Får se om det finns tid!!! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, den e fin ! :)

2008-12-23 @ 19:16:21
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: matilda

söööööööööööööt huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund joooooooooooseeeeeeeeeeefiiiiiiiiiiin!

2008-12-23 @ 22:49:59
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0